Trenujemy z Masą na masę (WIDEO)

Ile razy trenuje, czy kiedyś brało się koks, jakie suple zajada dziś, a jakie w dawnych czasach oraz czy kardio jest dla mięczaków – Jarosław „Masa” Sokołowski opowiada o swoich treningach, przy okazji sprzedając parę trików naszemu redaktorowi.

Poprosiliśmy nawróconego gangstera o zaprezentowanie podstawowych ćwiczeń, od których należy zacząć dokładanie mięśni do swojego ciała. W treningu wspierał nas trener personalny Błażej Augustyn.



W treningu „na masę” sugerowana ilość powtórzeń mieści się w przedziale 5-12. Powinieneś wykonać 3-4 serie. Oprócz treningu w stylu najsłynniejszego świadka koronnego w Polsce, pamiętaj, że przyrosty masy mięśniowej biorą się przede wszystkim z dodatniego bilansu energetycznego.  – czyli solidnego jedzenia. Nie oznacza to jednak, że możesz zacząć dzień kebsem, po drodze zjeść kilka hamburgerów i zwieńczyć dzieło pizzą. Posiłki muszą być zdrowe!


ZOBACZ TEŻ FIT LASKĘ:




Dodał(a): ckm.pl Czwartek 12.10.2017

Komentarze

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
Roberto88 (2017-10-19 16:34:20)
Co do supli to ja biorę LargoMass, który podrzucił mi rok temu kumpel z siłowni. Od tamtej pory łączę wysokobiałkową dietę, trening na masę/siłowy i suplementację, dość szybko zauważyłem efekty moich poczynań. Arginina i karnityna współdziałając zwiększają masę mięśni i skutecznie wycinają tkankę tłuszczową. Do tego ekstrakt z Tribulus terrestris, który podniósł mój poziom testosteronu o dobre 50%. Chociaż główną zaletą jest w 100 procentach naturalny skład, żadnego syntetycznego szajsu, który zatruwa organizm. Zgłoś naruszenie
Komentarze (1)