Facebook będzie transmitował mecze

Facebook będzie dostarczał coraz więcej materiałów wideo o charakterze premium. W skład oferty portalu mają wejść mecze ligi piłki nożnej. Na specjalnej stronie kibice będą mogli zobaczyć starcia swoich ulubionych drużyn.

gl.jpg


W SKRÓCIE:

Zarządcy Facebooka podpisali kontrakt, który umożliwi transmitowanie meczów amerykańsko-kanadyjskiej ligi piłki nożnej. W 2017 roku mają to być 22 spotkania. Dodatkowo serwis zaoferuje 40 relacji z wcześniejszymi starciami wraz z analizami komentatorów. Nie wiadomo czy będą pobierane opłaty.

PEŁNA WERSJA:
Facebook wciela w życie swoje plany telewizyjne. Portal społecznościowy chce transmitować mecze piłki nożnej, poprzez specjalną stronę w serwisie. To kolejny krok w dostarczaniu treści wideo. Wprowadzono już aplikację umożliwiającą oglądanie materiałów na smart TV i dekoderach.

Teraz serwis podpisał kontrakt, aby transmitować na żywo mecze amerykańsko-kanadyjskiej ligi piłki nożnej Major League Soccer. Według umowy Facebook wyświetli co najmniej 22 spotkania z trwającego właśnie sezonu rozpoczętego 3 marca 2017 roku, a mającego skończyć się w grudniu.

Transmisje będą dostosowane do oglądania na smartphone’ach i wszystkie zostaną okraszone komentarzem. Pojawią się również interaktywne sondy i grafiki. Poza tym będzie można zobaczyć 40 relacji „Matchday Live”, gdzie znajdą się fragmenty wcześniejszych spotkań wraz z analizami.
1.jpg
Pierwszy mecz jaki będzie można zobaczyć to starcie Atlanta United FC i Chicago Fire, który odbędzie się 18 marca 2017 roku.

Dostęp do transmisji będzie możliwy jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych. Pozostaje czekać, aż Zuckerberg wpadnie na pomysł, aby poszerzyć ofertę i transmitować również spotkań z innych krajów. Chętnie zobaczylibyśmy dobrą grę drużyn z czwartej ligi.



Dodał(a): Mateusz Kryś Czwartek 16.03.2017