Trening Spartakusa z Akopem Szostakiem cz.4

Ostatni etap całego Treningu Spartakusa. Dasz radę, jesteś coraz bliżej celu!
artykul_glowny300.jpg

II trening


Wymach, podrzut butelką oraz przysiad
- 15 powtórzeń
podrzut617.jpg

Diamentowe pompki - 15 powtórzeń 

diament.jpg

Brzuszki - 30 powtórzeń

brzuszki.jpg

Całość powtarzamy trzy razy. Po wykonaniu dziewięciu ćwiczeń (3 serie x 3 ćwiczenia) zrób minutę przerwy i przejdź do kolejnego modułu:


Pompki z klaśnięciem - 10 powtórzeń
klaszcz617.jpg

Martwy ciąg na prostych nogach z wyciskaniem butelki nad głowę - 15 powtórzeń
martwy617.jpg

Unoszenie nóg w zwisie -  15 powtórzeń 
zwisy617.jpg


Całość powtarzamy trzy razy. Po wykonaniu dziewięciu ćwiczeń (3 serie x 3 ćwiczenia) zrób minutę przerwy i przejdź do kolejnego modułu:

Podciąganie na drążku nachwytem - 15 powtórzeń

nachwyt.jpg

Wchodzenie na taboret - 20 powtórzeń
taboret617.jpg

Pompki szwedzkie - 15 powtórzeń 
szwedzkie.jpg

Całość powtarzamy trzy razy. Po wykonaniu dziewięciu ćwiczeń (3 serie x 3 ćwiczenia) zrób minutę przerwy i łap za skakankę:

            CAŁY CYKL TRENINGU SPARTAKUSA ZACZYNA SIĘ TUTAJ

akop szostak

Akop Szostak
, mistrz europy,  trener first class fitness specjalnie dla HBO i CKM.PL ułożył trening Spartakusa, który możecie realizować w warunkach domowych i rozpocząć nim budowanie formy gladiatora – pierwsza część treningu już w dniu premiery pierwszego odcinka „Spartakus: Wojna Potępionych” . Chcesz poznać więcej szczegółów o sylwetce i pracy naszego trenera, zapraszamy na jego fan page'a TUTAJ




Dodał(a): ckm.pl Sobota 30.03.2013

Komentarze

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
Komentarze (0)