Jak szybko zrzucić wagę

Jak szybko zrzucić wagę? Metroseksualna dieta, wyszczuplający krem i seans masażu? To nie dla nas.

waga Nie musisz się skazywać na różne upokarzające praktyki, by dobrze wyglądać. Tak naprawdę, by szybko i po męsku rzucić zbędne kilogramy, wystarczy przyśpieszyć swoją przemianę materii.. A co przyśpiesza metabolizm? Między innymi różnorodność ćwiczeń i ruch. Maksymalnie dużo ruchu. Poniżej  przedstawiamy 6 sposobów na schudnięcie, które wykorzystują  portowcy. Nie kombinuj za długo, tylko do dzieła!



1. PŁYWANIE

Zabawy w wodzie to najlepsze ćwiczenia na odchudzenie całego ciała. Pływając w basenie  przez pół godziny, spalasz około 400 kalorii (w morzu ok. 600 kalorii), a dodatkowo rozwijasz mięśnie ramion, brzucha, pleców oraz nóg. Jeżeli chcesz szybkich efektów, powinieneś pływać co najmniej 3 razy w tygodniu, w seriach 2 x 30 minut.


2. SZYBKA DIETA
By szybko stracić na wadze, przez 3 dni pij przed głównym posiłkiem koktajl warzywny, który pobudzi przemianę materii. Przepis:3 marchewki, pół selera, mała cebulka, 5 pomidorów bez skórki. Zmiksuj składniki, dopełnij wodą (do 1 l) i pij lekko schłodzony.

3. SAUNA
Wysoka temperatura panująca w saunie sprawia m.in., że szybciej bije ci serce, krew gęstnieje, a wraz z potem twój organizm opuszczają toksyny. To są czynniki pobudzające metabolizm i sprawiające, że po wypoceniu się będziesz ważył ze 300 g mniej. Ale nie tylko to się liczy. Ważne, że późniejsze posiłki będą szybciej i lepiej „spalone”.


4. BOKS
Z uwagi na dużą różnorodność ćwiczeń trening bokserski niezwykle pobudza przemianę materii. Wystarczy, abyś trenował 1 godzinę 2 razy w tygodniu, a efekty będą już po miesiącu. I nie namawiamy cię od razu do sparringów. Wystarczy, że pod okiem trenera pobiegasz w miejscu, poskaczesz na skakance, powyprowadzasz ciosy proste...|

5. MARSZOBIEG
Wiemy, wiemy, brzmi jak metroseksualny wymysł, ale naprawdę ruch o zmiennej intensywności (raz bieg, raz marsz) podnosi tempo przemiany materii. Tym bardziej gdy będziesz chodził z obciążeniem (np. kratka piwa). Zadbaj o to, by twoja minimalna dawka ruchu wynosiła nie mniej niż 30 minut 3 razy w tygodniu, a szybko pozbędziesz się nadwagi.

6. RĄBANIE DREWNA LUB ODŚNIEŻANIE
Podobnie jak pływanie obydwie przytoczone tu czynności maksymalnie rozwijają muskulaturę całego ciała, zamieniając na twarde mięśnie to, co jeszcze niedawno było galaretowatą tkanką tłuszczową. Możesz spalić wtedy ok. 800 kcal/godzinę. Czy jesteś na tyle twardy, żeby rąbać drewno tak długo?


Dodał(a): ckm.pl Poniedziałek 16.01.2012

Komentarze

Wszystkie komentarze (9)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
King steiga (2012-05-14 14:51:28)
Treść usunięta przez moderatora Zgłoś naruszenie
supersix (2012-02-22 23:54:40)
holy fuck... nie ma to jak dostać skurczy dwóch nóg jednocześnie podczas skoku do basenu. POLECAM!!! Przeżycie godne zapisania w pamiętniku Zgłoś naruszenie
dr Jones (2012-01-22 21:18:51)
Ale nie mozna spaść sie jak diabli , trzeba troche pocwiczyc nie musi to byc morderczy trening komandosa Zgłoś naruszenie
Każda Marzy o Takim Facecie w Kuchni (2012-01-20 12:15:08)
po dziewiąte, dziesiąte kochanego ciała nigdy..........................nie starcza Zgłoś naruszenie
supersix (2012-01-17 19:52:57)
Po piąte: nie marszobieg jakiśtam tylko bieg jak na przyszłego komandosa przystało. Jeżeli będziecie w stanie biec przez godzinę szybkim tempem, możecie już tylko czekać na wezwanie od Sealsów
Po siódme seks: Człowiek nie alternator, żeby całą energię marnować na ruch. Co prawda sam seks nie wystarczy, a po ponad godzinie partnerka ma już dość więc trzeba stosować zamiennie z innymi sportami, lub zmieniać często partnerki:)
Po ósme: proponuję zainstalować gdzieś drążek rozpocząć serie podciągania. Dziewczyny będą same będą ściągać części swojej garderoby, gdy zobaczą że potraficie nimi obracać jak ołówkiem między palcami, a ludzie którzy nie specjalnie was lubią, będą zataczać jeszcze szersze kręgi na wasz widok
Ot, Ci takie moje uzupełnienie poradnika Zgłoś naruszenie
anton_dtm (2012-01-17 14:54:22)
najlepiej 6 pkt na raz kazdy na jeden dzien i niedziele odpoczynek Zgłoś naruszenie
dr Jones (2012-01-16 20:33:28)
Wiem pracuje z kimś takim , normalnie żarcie pochłania jak wieloryb , a nie potrafi sie schylić buta zawiązać . Nie żebym się nabijał , ale typ przesadza , a ma 31 lat , a powiedz mu cos chodź delikatnie , to człowieku obraza po całej lini Zgłoś naruszenie
Krad (2012-01-16 18:38:40)
Niektóry meczą się na sama myśl o ruchu, zaraźliwa jak cholera ta choroba. Zgłoś naruszenie
dr Jones (2012-01-16 16:29:52)
Grunt to nie siedzieć na dupie bez sensu , trochę ruchu Zgłoś naruszenie
Komentarze (9)